Klacht Bose: Bose gebruiksONvriendelijk

Klachtnummer
# 146100
Gebruiker
Willem
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Kan geen cd afspelen via mijn computer, moet echter wel kunnen. Niemand die de oplossing weet, ook BOSE telefoondienst niet.

Waardeloze prullaria dus....

De oplossing

dat ik de CD wel kan afspelen

1 reactie

  1. Auteur
    Bose b.v.
    Datum
    Beste Willem,

    Wat vervelend dat u uw cd niet kunt afspelen en we kijken graag mee met u. Zou u ons een e-mail kunnen sturen naar consumenteninfo@bose.com met uw telefoonnummer en welk systeem u heeft van Bose. Dan nemen wij contact met u op en kunnen wij hopelijk het probleem oplossen. We horen u graag en bedankt.

    Met vriendelijke groet,

    Bose klantenservice

Ook een klacht indienen over Bose?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen