Klacht Bose: Bose Klantenservice; topmerk-waardig of niet?

Klachtnummer
# 396956
Gebruiker
Robin
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Mijn 3 jaar oude Bose MinI Soundlink II kan slecht tegen water...

Maar de service van Bose is absoluut verbeterd! Lees hieronder een deel van de mailwisseling. Dikke pluim voor Bose Klantenservice:

///
Uw Soundlink II valt buiten de 2 jaar fabrieksgarantie. Wij kunnen het product wél voor u repareren voor € 55.00 inclusief BTW en verzendkosten. Het product krijgt hierbij een "grote beurt" en wordt geheel nagekeken op fouten en defecten. Mochten wij ontdekken dat de speaker meer mankementen heeft, zit de reparatie daarvan bij de prijs inbegrepen. U heeft dan ook (weer) één jaar garantie op het product.
De reparatieprocedure werkt als volgt: U ontvangt van ons, per e-mail, een reparatiebevestiging met daarin een link naar een UPS-verzendlabel. Zodra wij uw toestel hebben ontvangen, zullen wij het repareren en retour sturen. De gehele reparatieprocedure duurt circa 10 werkdagen.

Gewenste oplossing

Vooral doorgaan op deze weg!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bose?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen