Klacht Bose: bose sound touch, geluid valt regelmatig weg

Henk

de klacht is simpel, geluid valt regelmatig weg terwijl internet verbinding goed is.
Ik heb het over de draadloze speakers sound touch. advies aan iedereen, koop ze nooooit. 1 grote ergernis!!

Bose
    Geachte heer/mevrouw van Ginkel,

Vervelend om te horen dat het geluid bij uw Soundtouch speaker regelmatig wegvalt. Uiteraard kunnen wij u hiermee helpen, komt het gelegen ons te telefoneren hierover?

BOSE
    klantenservice
    Tel NL: 088 0333 040
    Henk
    mijn nr staat er bij dus jullie mogen mij altijd bellen
    0622454659
    Bose
    Geachte heer van Ginkel,

Aan de hand van de probleem omschrijving kunnen er een aantal oplossingen zijn voor dit probleem. Zou u ons meer over het probleem kunnen vertellen? Sinds wanneer heeft u deze klacht? Welk product heeft u van ons? Wat is het e-mail adres wat wordt gebruikt met het SoundTouch account?
    Wellicht zal dit namelijk te maken hebben met de instellingen van de router. U zult hiervoor het beste telefonisch contact met ons kunnen opnemen wanneer u bij een laptop/computer aanwezig bent. Een van onze SoundTouch specialisten kan u dan hiermee het beste verder helpen.

BOSE
    klantenservice
    Tel NL: 088 0333 040

Ook een klacht indienen over Bose?