Klacht Bose: Bose WiFi radio valt regelmatig uit door onvoldoende WiFi

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 286936
Gebruiker
deJong92
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Draadloze radio werkt eigenlijk vanaf het begin niet lekker. Valt regelmatig 7it en de laatste tijd steeds meer. Eerst gedacht dat dat aan onze router ligt, maar ben nu zeker dat het aan de Bose ligt. IPhone en Ipad hebben wel verbinding en dichter bij de router plaatsen helpt ook niet.

De oplossing

Dat radio niet meer uitvalt.

2 reacties

  1. Auteur
    deJong92
    Datum
    Mail van Bose ontvangen dat na de laatste update er een probleem in de wifiradio zit met de verbinding. Bose heeft mij toegezegd dat ze er aan werken om een nieuwe update te maken die dit probleem verhelpt. Helaas is er geen tijdsbestek genoemd.
  2. Auteur
    deJong92
    Datum
    Nu klacht gedeponeerd op Facebook Bose. Kijken of dat helpt

Uiteindelijke oplossing

Auteur
deJong92
Datum
Uiteindelijke oplossing
er komt een keer een update, maar wanneer. Slecht van Bose, maar ik kan nu even niet verder. Afhankelijk van Bose. Had ik niet verwacht voor zo’n duer en bekend merk.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Bose?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen