Klacht Bose: Geen internetradio meer

Klachtnummer
# 333154
Gebruiker
Borstlap2
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Geen internetradio meer, na uren resetten en opnieuw instellen nog steeds niet gelukt. Ik heb destijds dit apparaat aangeschaft vanwege de mogelijkheid tot internetradio.

De oplossing

Ik wil een oplossing voor dit probleem. Als dit niet lukt wil ik een compensatie voor het niet deugdelijk functioneren van een product waarbij tijdens de aanschaf reclame is gemaakt met de mogelijkheid tot internet radio gebruik.

3 reacties

  1. Auteur
    Bose
    Datum
    Geachte A. Borstlap,

    Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te vernemen dat u problemen ondervindt met uw systeem. Uiteraard gaan wij u hierbij helpen.

    Gisteren is er een wereldwijd probleem ontstaan met de internetradio. Bose heeft hier vanacht/vanochtend een update voor uitgebracht, die het probleem per direct verhelpt. Wanneer u uw SoundTouch App opent, zal u een update klaar zien staan. Wanneer u deze uitvoert zal het probleem verholpen zijn en kunt u weer gewoon internetradio luisteren zoals u gewend bent.

    De update gooit vTuner er compleet uit en maakt TuneIn onze "main" internetradio streamer. Hierdoor zullen de problemen met internetradio niet meer voorkomen. Wel zult u uw vTuner presets opnieuw moeten instellen aan de hand van TuneIn.

    Onze excuses voor het ongemak!

    Graag vernemen wij of het probleem verholpen is na het uitvoeren van de beschikbare update.

    Met vriendelijke groet,

    Bose team Benelux.
  2. Auteur
    Borstlap2
    Datum
    Probleem is opgelost, bedankt. Nu heb ik alleen nog een probleem om Qmusic te beluisteren. Alle andere zenders doen het.
  3. Auteur
    Borstlap2
    Datum
    Ik krijg de error 3103 melding

Ook een klacht indienen over Bose?