Opgelost door Bose: Na contacten met de klantenservice en oprecht aangeboden excuus nog steeds mijn geld niet terug!

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 381839
Gebruiker
Overproduktweltevreden
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 24 juni heb ik geld overgemaakt naar Bose voor de reparatie van mijn sound wave systeem. Deze bleek niet defect en ik ontving keurig bericht dat ik mijn geld terug kreeg. Helaas is dat tot op dit moment nog steeds niet het geval!

De oplossing

Zo spoedig mogelijk overgaan tot terugbetaling!

1 reactie

  1. Auteur
    Overproduktweltevreden
    Datum
    Tot nu toe nog steeds mijn geld niet terug. De financiële afdeling heeft begin vorige week laten weten dat de opdracht tot betaling is gegeven en dat ik mijn geld binnen 3-5 werkdagen terug zou ontvangen. Er zijn nu al meer dan 5 dagen om en nog steeds niets! De klantenservice is uiterst vriendelijk maar geven aan dat zij geen invloed kunnen uitoefenen op de financiële afdeling. De financiële afdeling direct benaderen is niet mogelijk!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Overproduktweltevreden
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is betaald
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Bose?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen