Klacht Boshbedding: Terugbetalen van € 75 voor plaatsingkosten die niet geplaatst zijn

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 450084
Gebruiker
Siesstampers
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Héél blij van de levering en van het materiaal ! Niks dan lof , MAAR problemen met afrekening . Offerte werd opgemaakt en goedgekeurd .
Tijdens levering in lockdown periode werd toegelaten alleen aflevering op adrers , GEEN plaatsing toegestaan . Maar bij opmaak offerte werd €75 extra gevraagd voor plaatsing . Aangezien door lockdown geen plaatsing mocht gebeuren gevraagd de reeds betaalde € 75 terug te storten op mijn rekening . Beste mevrouw Marleen,
Excuses voor de verlate reactie. Wij zullen het bedrag spoedig om uw rekening terugstorten.
Met vriendelijke groet,
Darryl van Boschbedding
Na deze melding géén gehoor meer gekregen

De oplossing

De gevraagde € 75 terugstorten op mijn rekening

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Boshbedding hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Siesstampers
Datum
Uiteindelijke oplossing
75 euro terugbetalen , zonder veel tamtam . Maar nee zelfs dat is teveel gevraagd . Echt schandalig en kleingeestig . . Had ik echt niet verwacht !!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Boshbedding?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen