Klacht Bottendael Incasso: Versturen van intimiderende mails, selectief reageren op mails en geen excuses toen alles onterecht bleek!

Ankie Paassen

Tijdens mijn verblijf op een camping in Italie werd ik plotseling dagelijks overstelpt met intimiderende mails dat ik een rekening van € 7,50 niet betaald zou hebben, ondanks aanmaningen van hun opdrachtgever. Of ik maar even dit bedrag, verhoogd met 40 euro incassokosten, wilde betalen. 'En anders volgen Rechtsmaatregelen met voor mij extra kosten, die niet gering zijn!' Vervolgens heb ik veel tijd en energie gestopt in e.e.a. uit te zoeken, meerdere mails daarover verstuurd, toegelicht dat factuur nooit bij mij gearriveerd was terwijl juiste mailadres wel bij opdrachtgever bekend was, enz . Daarop werd slechts deels gereageerd, en hup de volgende dreigmail had ik al weer binnen. Vervolgens bleek dat de factuur zelfs onterecht door opdrachtgever verzonden was, zoals die eindelijk zelf aangaf; de dienst was al lang opgezegd. Toen ik Bottendael daarna mailde dat ik minimaal een excuus verwachtte voor alle onnodig veroorzaakte onrust, slapeloosheid,e.d. heb ik nooit meer iets gehoord!

Ik wil een serieus EXCUUS, vergezeld van een grote bos bloemen op mijn thuisadres, ter compensatie van slapeloze nachten veroorzaakt door het onterecht en onnodig versturen van intimiderende mails, waardoor ik veel tijd en energie op een camping in Italie (N.B.) moest steken in lezen en beantwoorden van mails, uitleggen, vragen stellen, enz. En voor het onvoldoende serieus nemen van de informatie die ik stuurde over de gang van zaken bij opdrachtgever, incl. de fouten aldaar gemaakt.

Wij vinden dat Bottendael Incasso hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ankie Paassen
    Bottendael komt na plaatsing op deze site met een reactie naar mij. Van intimidatie was geen sprake, op andere dingen die ik schreef wordt niet ingegaan of wordt de schuld bij hun opdrachtgever gelegd. Alsof ze ZELF geen verantwoordelijkheid hebben om te onderzoeken wat er aan de hand is... Alleen excuses dat ze vergeten waren mij te vertellen dat het dossier gesloten was. Mijn slapeloze nachten en nodeloze tijd en energie zijn geen bloemetje waard. Kortom: zeer onprofessioneel bedrijf.

Ook een klacht indienen over Bottendael Incasso?