Wij vinden dat Bousamb.co hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Bousamb.co: bestelling niet geleverd
Details
Klacht
ik heb een bestelling geplaatst en betaald op 9 september. Tot op heden is er niets geleverd en op mail wanneer de levering plaats gaat vinden wordt niet gereageerd.ik zou graag mijn geld terug gestort krijgen of de artikelen geleverd.
Gewenste oplossing
Ik wil dat mijn bestelling geleverd gaat worden of dat er gecommuniceerd wordt waarom de bestelling er nog niet is. mocht het niet geleverd kunnen worden, dan wil ik graag mijn betaalde bedrag van €49,95 retour op mijn rekening.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.