Wij vinden dat Boutique-f.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Boutique-f.nl: Het bestelde product voldoet niet aan de gestelde verwachting. En past niet.
Details
Klacht
Eerst een lange tijd moeten wachten.Vervolgens komt er een klein grijs pakje met daarin een hoopje stof. Bij het openen van het zakje blijkt het mijn jurk te zijn. Eerst maar wat opgestreken alvorens te passen. Bij het passen viel het op dat de jurk niet gelijk hangt. Daarnaast zitten de mouwtjes strak onder de oksels.
Nu wil ik het retour sturen. Daar komt de aap uit de mouw. Ik moet het naar China retour sturen. Dat lijkt nergens op. Ik heb het product bij Botique-F besteld. Naar mijn mening zijn zij ook verantwoordelijk voor de retourontvangst.
Vervolgens stuur je een mail. Geen reactie. Kortom. Een bedrijf dat wel wil leveren en verdienen maar geen gedoe wil met retouren etc.
Mijn advies. Nooit daar iets bestellen
Gewenste oplossing
Het bedrijf moet ervoor zorgen dat ik het pakket retour moet dit naar Botique-F kan tegen de normale verzendkosten van maximaal €6,95Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.