Klacht Boutique Fashion11.nl: Artikel betaald niet geleverd

Klachtnummer
# 100281
Gebruiker
Sandra1970
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Boutique_fashion11 was een instagram account waar je kleding en dergelijke kon bestellen ik heb daar een jurk besteld en betaald aan ene mevr. Hermine Ozkan na diverse keren contact via instagram waar de jurk bleef was ze op een dag ineens weg van insta ik heb aangifte gedaan op mijnpolitie.nl mevr.ozkan was heel beleefd antwoorde dat de levering vertraagd was werd een tegoed bon beloofd van 20€ als excuus

De oplossing

Ik wil graag weten wat haar beweegreden is kon ze het niet waar maken of is het echt oplichting en ik zou graag het bedrag van €68 terug ontvangen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Boutique Fashion11.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Boutique Fashion11.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen