Klacht Bouwbedrijf Temmink: Op klachten krijg je geen reactie je moet heel vaak bellen en brievenschrijven en geen reactie

Salsafan

Door kleurverschil in dakpannen wat pas jaren ernstig opvalend zichtbaar werd. Hebben wij contact met aanmemer gezocht. Het was in behandeling en we werden doorverwezen contact op te nemen met de leveancier nov 2011. Na veel bellen en wachten tot ze de oorzaak hebben gevonden . ( 2 verschildende partijen.) kregen wij nieuwe pannen van de leverancier aug 2013.
Maar voor de kosten van afvoer oude pannen en opleggen nieuwe pannen zijn voor onze rekening. We zijn hier niet mee eens . Als er verkeerde dakppanen zijn geleverd moeten wij toch niet voor de kosten opdraaien.

We hebben **** met de heer ********* gesproken. Heeft geen tijd moest het korthouden . Een voorstel gestuurd ivm betaling en nog een reminder per mail. Maar nooit een reactie terug gekregen.

Wij hebben voor het leggen afvoer van de dakpannen en huurkosten pannenlift ect 3000,- betaald.
Rekening van Levecier gekregen voor bevestigingsmateriaal wat bij de dakpannen hoorde.

We willen ter compensatie 2000,- terug hebben

Wij vinden dat Bouwbedrijf Temmink hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Bouwbedrijf Temmink?