Klacht Bouwenverbouw.nl: oplichters praktijken over de telefoon

BouwenverbouwLigtOp

Ik ben ook beginnend ondernemer. Word ik gebeld door André van
Zuil van bouw en verbouw. Dat hij namens de KVK een website bijhoud. Hij heeft alleen nog wat gegevens nodig om de inschrijving bij bouw en verbouw compleet te maken. Ik vraag toch maar wat ik ermee opschiet en hij legt uit dat zo'n beetje iedereen die iets met bouw te maken heeft op hun startpagina staat (later, heb ik zelf op de site gekeken en er staat helemaal niets op). Inschrijving is een formaliteit of ik nog wat gegevens voor hem heb, over kosten word niet gesproken. Als ik erna vraag blijken de kosten €250,- ex btw te bedragen, kleinigheidje.
Ik vraag hem een offerte te sturen en dat ik dan even de website check, hij belt morgen terug. Volgende morgen 9 uur belt mijnheer, wanneer ik hem vertel dat hij een tie*** lij** is en dat ik klachten in ga dienen en of ze me dan niet meer willen bellen, belt hij nog 3 keer terug.

Opbossen die smerige padjakker.

deze gasten moeten ophouden met deze praktijken en ondernemers moeten schadeloos gestelt worden

Wij vinden dat Bouwenverbouw.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Bouwenverbouw.nl?