Klacht Bouwfonds: Verwarming stuk na vier jaar en geen garantie

emvanhensbergen

Vier jaar geleden heb ik een nieuwbouwappartement gekocht van Bouwfonds.
Fout na fout na fout kwam en komt er boven tafel.
Een duidelijke geval van revolutiebouw.

Na slechts vier jaar is mijn verwarming stuk, het gaat hier om vloerverwarming. Ik blijk niet de enige in het gebouw te zijn, nog ACHT andere woningen hebben problemen.
De garantie voor het huis is 6 jaar en 3 maanden, echter voor de verwarming is het slechts 2 jaar en 3 maanden. (Waarom vraag je je af? Weten ze misschien dat er slecht materiaal gebruikt is?)
Dit is natuurlijk bespottelijk! Na slechts vier jaar werkt hij niet meer en kunnen de gedupeerden zelf voor de kosten opdraaien! Belachelijk!
Zowel Bouwfonds als Verwarmingssluis BV (de bouwer van de installatie i.o.v. Bouwfonds) komen ons niet tegemoet.

Bouwfonds en Verwarmingssluis onttrekken zich aan elke vorm van verantwoordelijkheid! SCHANDE!!!

De frustatie jegens Bouwfonds zou al iets afnemen als ze gewoon zouden erkennen dat onze huizen revolutiebouw zijn.
Toegeven dat ze gesjoemeld en gerommeld hebben en dat ze de kosten voor reparatie op zich zouden nemen, als ze onze klachten gewoon serieus zouden nemen en er alles aan zouden doen om het te herstellen.

Wij vinden dat Bouwfonds hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!