Klacht Bouwmeester Aannemersbedrijf: Incomplete keuken gemonteerd

Zaidi

Er is door Bouwmeester in opdracht van onze woningcorporatie een opdracht gegeven om een nieuw keuken aan te leggen. Er is een verkeerde bestelling gedaan waardoor de geleverde keuken die werd gemonteerd voor de gas aansluiting was gebouwd. De monteur heeft er alles aan gedaan om de geleverde keuken zo goed mogelijk te plaatsen, maar de wasbak/wasblad was natuurlijk niet bij te stellen. Hun oplossing was om deze wasblad te behouden tot de nieuwe zou geleverd worden. Wij zijn daar niet mee akkoord gegaan want het wasblad zou voor de gasaansluiting komen waar de fornuis geplaatst moest worden. De monteur gaf aan dat het max een week duurt voordat de nieuwe er is, waar we op akkoord zijn gegaan om dan een week zonder wasblad te zitten. De volgende dag zelf gebeld om weer de status te checken blijkt dat ze nu 3.5 week later pas een nieuw wasblad kunnen krijgen en monteren bij ons. Er werd aangegeven door medewerker S die we al vaker aan de lijn hebben gehad dat de verkeerde wasblad een ''oplossing'' was, wij gaven af aan dat we in deze tijd met Corona en een lockdown niet 3.5 week kunnen wachten om weer water in de keuken te hebben. We hebben geen andere oplossing en medewerker S heeft opgehangen.

In eerste instantie als we van het bedrijf een oprechte excuses en uitleg hadden gehad over dat er een fout is gemaakt dan waren we helemaal niet zodanig overstuur geweest. Naast dat we graag een (tijdelijke) oplossing willen voor een wasblad, vindt ik het van groter belang dat ons een verklaring en oplossing wordt gegeven voor de manier waarop we behandeld zijn. Er is ons niets uitgelegd wie de fout heeft gemaakt, wat ze voor ons kunnen betekenen of niet eens een simpele ''sorry'' dat het zo is gelopen. Het bedrijf lijkt onbereikbaar totdat je zelf het initiatief neemt.

Wij vinden dat Bouwmeester Aannemersbedrijf hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Bouwmeester Aannemersbedrijf?