Klacht Bouwmeester Watersport: WAT EEN PUINHOOP

j.w.

Ga je een impellor voor een buitenboordmotor bestellen en krijg je fout op fout.
Bij 1e impellor vermeld voor welke motor want type stond niet exact in de lijst.
Retour gezonden en bleek met allerlei smoezen niet ontvangen te zijn.
26.63 euro van 12-10 verdwenen.
2e impellor direkt betaalt op girorekening 17-1--2-13 na overleg met telefoniste en kreeg niks toegestuurd maar een herinnering. "Wanneer wilt U eindelijk betalen?"
Nu op 15-1-2014 nog een herinnering of ik nog even wat meer wil betalen.
Dus nog een 3e keer betalen voor 1 impellor.

Nu sta ik dus op de retourbetaling van de teruggestuurde impellor.
Mijnheer **** noemde telefonisch al zijn problemen met NL-post en het stagneren van een niet-vlakke enveloppe in de sorteerinrichting met opengescheurde enveloppen.
Mijnheer **** noemde ook "Wanneer er eindelijk betaald werd"
Mijnheer **** noemde ook een verkeerde prijs van de impellor, telefoniste corrigeerde.
Mijnheer was ook zo trots op zijn familiebedrijf met 6 medewerkers waar hij dus zgn. leiding aan geeft.
Nou de leugens kennen we nu.

Wij vinden dat Bouwmeester Watersport hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

j.w.
    Het wordt em niet, geen reactie en zelfs geen excuus voor de gestuurde herinnering.
    Kenmerkende arrogantie.
    j.w.
    Oproep aan mensen met dezelfde ervaring van de webshop en de retourzendingen. ( rare voorwaarden ook; plastic zakje met nietje mag niet geopend worden want anders zat het niet in plastic)