Klacht BouwRob: Weigeren reparatie uit te voeren waar garantie op zit.

Klachtnummer
# 265070
Gebruiker
CoGro
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bouwrob heeft een Ikea keuken geplaatst. Op de montage zit 5 jaar garantie. Op 5 maart heb ik doorgegeven dat het paneel van de vaatwasser los is geraakt omdat een bevestigingspunt is afgebroken. Bij de eerste twee afspraken kwam er geen monteur opdagen. Bij de volgende twee afspraken had de monteur een verkeerde werkbon dus niet het goede materiaal bij zich. Inmiddels 6 weken geleden zou er een nieuw montageset besteld worden en dan geinstalleerd worden. Ik heb 2 weken geleden een klacht ingediend zowel bij Ikea als Bouwrob. Er zou op maandag 12 juni voor 12 uur gereageerd worden. Na twee reminders heb ik nog steeds niets vernomen. Tevens hebben we in januari aangegeven dat de afzuiger piept. Ook hiervoor zou contact worden opgenomen met Ikea. Bij Ikea zijn ze hier niet van op de hoogte en ook deze reparatie is nog niet verholpen. Inmiddels staat de keuken al een half jaar maar is dus nog steeds niet gereed. Zéér kwalijk!

De oplossing

Op zeer korte termijn het paneel monteren en de afzuigkap vervangen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

BouwRob is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

0 reacties

Ook een klacht indienen over BouwRob?