Klacht Bovag Autoverzekering: Bovag Pechhulp slechte service dienstverlening

Anita

Afgelopen di 15 dec heb ik rond 1730 uur Bovag Pechhulp gebeld met nr. 0800-0044. Het gaat om het volgende ik reed op de Botterweg in almere, omdat ik moest afwijken voor tegenliggend verkeer ben ik vast komen te zitten met mijn auto in het gras, modder. Het was donker en ik zat te trillen in te auto van angst omdat het zo donker was. Deze weg is bekend voor mij ik rij er vaker langs alleen was het nu erg drassig. Na lang zelf proberen eruit te komen heb ik Bovag gebeld na het lezen van de voorwaarden van pechhulp Bovag Hierin staat vermeld : Dekking bij eigen gebreken. Ik vind mijn situatie hierin passen. Ik ben door eigen gebreken vast komen te zitten, en geen hulp van Bovag gekregen. Ik vind dat ik onterecht behandeld ben. Ik heb verschillende instanties ingeschakeld om te vragen naar mijn rechten en hieruit blijkt dat ik volgens de voorwaarden wel geholpen moest worden. Uiteindelijk is het na uren gelukt om uit het modder te komen met de auto met hulp van buren vrienden.

Ik verwacht op zijn minst dat Bovag mij tegemoet moet komen met retour geldbedrag van de premie.

Bovag Autoverzekering
    Beste Anita K,

Dat klinkt als een zeer vervelende ervaring. BOVAG heeft kwaliteit en klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staan en hecht veel waarde aan de mening van onze klanten. Wij stellen het dan ook zeer op prijs dat u de moeite heeft genomen om uw ervaring aan ons kenbaar te maken.

Onze schadeafdeling heeft uw klacht in behandeling genomen. U ontvangt spoedig een reactie van hen.

BOVAG Pechhulp.

Ook een klacht indienen over Bovag Autoverzekering?