Klacht Bovag Autoverzekering: Poliskosten na opzeggen autoverzekering

ksaandor

Mijn vriendin is in mijn huidige auto gaan rijden en ik heb zelf een andere gekocht. Hiervoor heb ik offerte gekregen via mijn alles in 1 polis. Zelfs zonder stapelkorting was de interpolis beduidend goedkoper (2x auto in de WA verzekering scheelde 50 euro). Nu is mijn huidige auto van mijn vriendin en ik heb netjes telefonisch aangekondigd de verzekering op te willen zeggen.

Mijn vorige auto is ook verzekerd geweest via de bovag en deze polis is ook opgezegd en daar heb ik nooit poliskosten voor het opzeggen hoeven te betalen (deze zou je dan weer terugkrijgen bij het verzekeren een andere auto bij de bovag). Noch is dit telefonisch vermeld. Bij email contact word er doodleuk verteld dat dit door extra administratie komt (doorgeven aan roydata etc. wat ze uberhaupt al verplicht zijn). Het enige bericht op mijn rekest is simpelweg dat er betaald moet worden. Ik ben nota bene werkzaam bij het bovag bedrijf waar de polis is afgesloten. Erg slechte reclame.

Restitutie van de €20 poliskosten. Deze slechte reclame kost jullie al meer als de €20.

Bovag Autoverzekering
    Het in rekening brengen van kosten staat aangegeven in artikel 7.1. van onze polisvoorwaarden. Bij een opzegging per premie vervaldatum worden er overigens geen kosten in rekening gebracht. Klanten die later een andere polis afsluiten ontvangen de €20,- poliskosten weer terug. Voor ons zijn alle klanten gelijk en we maken geen uitzondering omdat u werkzaam bent bij een BOVAG garage. Wij gaan er vanuit u hiermee voldoende ingelicht te hebben.

Ook een klacht indienen over Bovag Autoverzekering?