Klacht Boven's: na bevestiging (Email) van aankoop geen levering

Langhout

Op internet zag ik de aangekondigde veiling van een deel van de collectie van het klokkenmuseum in Schoonhoven. Omdat ik de dag van de veiling moest werken, maakte ik gebruik van de door de veilingbedrijf voorgestelde 'online biedingen' via Artfact. Bij thuiskomst uit mijn werk, zag ik tot mijn grote blijdschap dat ik het veilingitem (lot nr. 3, 19e eeuwse Friese staartklok) had verkregen.
Ik heb via internet direct het geld over gemaakt.
Maandag morgen belde ik met Dhr. Roel Boven om een afspraak te maken om de klok op te halen. De volgende morgen ben ik uit Paterswolde vertrokken naar Schoonhoven. Daar overlegde ik de mij gestuurde bevestiging van het door mij gekochte veilingitem. De heer Boven vertelde dat er een misverstand moest zijn, omdat de klok aan andere mensen was verkocht en de klok aan hen was mee gegeven. Ik heb in verschillende malen hem verzocht zich aan de aan mij gestuurde bevestiging van aankoop te houden en mij de klok te leveren. Geen reactie.

Mij de klok leveren conform het gestuurde aankoopbewijs,
of een soortgelijke klok, als de klok bedoelt in veilingitem lot3 niet meer leverbaar is.

Wij vinden dat Boven's hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Boven's?