Klacht Boven's: na bevestiging (Email) van aankoop geen levering

Klachtnummer
# 23189
Gebruiker
Langhout
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op internet zag ik de aangekondigde veiling van een deel van de collectie van het klokkenmuseum in Schoonhoven. Omdat ik de dag van de veiling moest werken, maakte ik gebruik van de door de veilingbedrijf voorgestelde 'online biedingen' via Artfact. Bij thuiskomst uit mijn werk, zag ik tot mijn grote blijdschap dat ik het veilingitem (lot nr. 3, 19e eeuwse Friese staartklok) had verkregen.
Ik heb via internet direct het geld over gemaakt.
Maandag morgen belde ik met Dhr. Roel Boven om een afspraak te maken om de klok op te halen. De volgende morgen ben ik uit Paterswolde vertrokken naar Schoonhoven. Daar overlegde ik de mij gestuurde bevestiging van het door mij gekochte veilingitem. De heer Boven vertelde dat er een misverstand moest zijn, omdat de klok aan andere mensen was verkocht en de klok aan hen was mee gegeven. Ik heb in verschillende malen hem verzocht zich aan de aan mij gestuurde bevestiging van aankoop te houden en mij de klok te leveren. Geen reactie.

De oplossing

Mij de klok leveren conform het gestuurde aankoopbewijs,
of een soortgelijke klok, als de klok bedoelt in veilingitem lot3 niet meer leverbaar is.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Boven's hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Boven's?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen