Opgelost door Boxspring Company: Eastborn nachtkastje type Moonlight: hoge opslag op adviesprijs

# 181941
H.N.J. Wijngaards

De door de dealers van Eastborn gevraagde prijs van nachtkastje type Moonlight is voor alle uitvoeringen €550,-, Echter de Boxspringcompany hanteert voor de uitvoeringen Alu, wenge en ebben prijzen van respectievelijk €750,-. €1050,- en €1400,-!!

Dit vind ik een onacceptabele verhoging en een héél véél geld voor kastjes van gefineerd plaatmateriaal.

Mijn wens is dat de Boxspringcompany de kastjes conform het door alle dealers van Eastborn gehanteerde bedrag aanprijst.

Boxspring Company
    Geachte mevrouw Frijns,

Het heeft even moeten duren voordat ik begreep waar de klacht omging aangezien de link die door wordt gestuurd vanuit klachtenkompas.nl niet direct naar de klacht leid en ik de klacht heb kunnen vinden door op de term boxspring te zoeken aangezien de klacht niet te vinden is op onze bedrijfsnaam. Daarnaast heb ik ons ook aan moeten melden met een account wat ook een paar dagen heeft moeten duren. Vandaar mijn late reactie

Het lijkt mij duidelijk dat het hier om een fout op de site gaat en deze hebben wij ook direct aangepast aangezien er een koppeling in het backend systeem niet goed stond naar dit product.
    Mocht u een vraag of opmerking in de toekomst hebben over onze site of producten is het uiteraard ook mogelijk en zeker zeer gebruikelijk om gewoon naar ons te bellen al dan niet te mailen aangezien het volledig overbodig is om dit aan te melden bij een website als klachtenkompas.nl

Bedankt voor uw oplettendheid en mocht u in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben dan verneem ik dat graag van u.

Boxspring Company
    Patrick
    H.N.J. Wijngaards
    Bedankt voorhet aanpassen van de website. Mijns insziens is hierdoor de klacht naar tevredenheid afgehandeld.
    Groeten,
    Marga Frijns