Opgelost door Boxspring-deals.nl: Bed niet geleverd zoals afgesproken

sad Opgelost
Lieneke

Vandaag zou volgens een email mijn boxspring bezorgd worden. Vanochtend via chat nog contact gehad en volgens de dame D op de chat zou hij geleverd worden tussen 9 en 17 uur
Maar helaas niemand gezien. Net weer een chat gesprek gehad dit maal met Dame L en volgens haar wordt er helemaal niet geleverd. Eerstvolgende lever datum over een week. Dus wordt een week vloer slapen. Ik ben hier niet van gediend en vindt dit dan ook belachelijk. Ik heb hier vrij voor moeten nemen. Graag heel snel een oplossing

Zo spoedig mogelijk het bed bezorgen zodat ik niet op de grond hoef te slapen en een tegemoetkoming voor mijn vrije dag

Boxspring-deals.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Lieneke
Het bed is na vele dreigementen om de media op te zoeken 3 dagen later geleverd en niet zoals hun eerst wilde een week later. Alleen jammer dat er geen vergoeding is gekomen voor de twee snipperdagen die het me uiteindelijk heeft gekost

Ook een klacht indienen over Boxspring-deals.nl?