Klacht Boxspring-deals.nl: Boxspringdeals komt afspraken niet of niet op tijd na.

Scout1967

Boxspringdeals komt afspraken niet na. De eerste keer dat geleverd zou worden (20/8) twee tegenstrijdige mails gekregen. Eerst een met de melding dat er niet geleverd zou worden, daarna een met het bericht dat de boxsprings wel geleverd gaan worden. Uiteindelijk geen levering. Voor niets een vrije dag opgenomen.
Tweede keer een levering beloofd op 3/9 in de ochtend/vroege middag, uiteindelijk om kwart voor zeven in de avond de levering. Wederom voor niets een vrije dag opgenomen en afspraken in de avonduren af moeten zeggen.
Bij het monteren blijkt de verkeerde maat matrassen te zijn geleverd.
3/9 Mail gestuurd naar de klachafhandeling bij Boxspringdeals, geen reactie...
17/9 Gebeld en afspraak gemaakt voor levering van juiste maat op 24/9. Op zondagavond 23/9 de dag voor de levering om tien uur mail ontvangen dat er niet geleverd kan worden, artikel niet voorradig. Lag echter al op bed en 's ochtends matrassen twee verdiepingen naar beneden gezeuld en verpakt. Later in de ochtend de mail opgemerkt. Inmiddels een derde vrije dag voor Jan L. opgenomen.
23/9 gebeld en beklag gedaan. Zou terug gebeld worden, tot vandaag 30/9 nog niets gehoord.

-Levering van de juiste maat matrassen.
-Zelf inpakken bij het ophalen en matrassen naar tweede verdieping door transporteur
-Op een tijdstip dat ik geen vierde vrije dag op hoef te nemen
-Een geste van hun kant om de drie vrije dagen die voor niets opgenomen zijn goed te maken

Boxspring-deals.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Scout1967
Er is tot op heden geen contact opgenomen. Zelf weer contact opgenomen.Weer een vrije dag moeten opnemen. Moet zelf de matrassen weer inpakken. Tegen extra betaling zou men mij wel willen helpen de matrassen naar boven te sjouwen. Omgekeerde wereld. Wat een k*tbedrijf.

Ook een klacht indienen over Boxspring-deals.nl?