Opgelost door Boxspring-deals.nl: Communicatie slecht en veeeel te laat bezorgen

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 345488
Gebruiker
Madame_leila
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Slechte communicatie toen er vertraging was hebben ze niet verteld of smst dat ze later kwamen. Ik wacht van 10 uur al op mn bestelling, ze zouden tot 14;00 uur bezorgen. Het is inmiddels al 17;00 uur en nog niks ontvangen. Hele slechte service helaas!

De oplossing

Dat ik gebeld word als er vertraging is en er beter gecommuniceerd word dus.

1 reactie

  1. Auteur
    Boxspring-deals.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw Chikhi,

    Vervelend te horen dat de levering van de boxspring later op de dag is gebeurt dan oorspronkelijk is aangegeven.

    Ik ben blij te vernemen dat u de boxspring alsnog heeft kunnen aannemen op de geplande dag.

    Excuses voor de paar uur vertraging die de chauffeur heeft opgelopen.

    Met vriendelijke groet,
    Bijke de Bresser

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Madame_leila
Datum
Uiteindelijke oplossing
Als de poten binnen zijn over 6 weken krijg ik ze geleverd. Plus dekbedovertrek gekregen als goedmaker voor het lang wachten en andere afmeting bed.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Boxspring-deals.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen