Klacht Boxspring-deals.nl: Geen complete bestelling na 6 weken

Klachtnummer
# 301399
Gebruiker
CJ8
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bestelling na 5 weken geleverd. Niet compleet. De poten en topmatras miste in de levering omdat deze zogezegd niet op voorraad waren. Ook was het een ander hoofdbord omdat de oudere variant niet meer leverbaar was. Ik was van niks op de hoogte gebracht en zit nu op 6 weken nog steeds zonder compleet bed. Wat een service !!

De oplossing

Een compensatie

1 reactie

  1. Auteur
    Boxspring-deals.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen mevrouw Jung,

    Vervelend te horen dat u niet tevreden bent over onze service. Uw bestelling is geleverd na 5 weken omdat er (zoals aangegeven) een levertijd van 4 weken op het door u gekozen hoofdbord zit en u in de tussentijd ook op vakantie ging. Vandaar dat we het in samenspraak met u hebben opgeschoven naar 5 weken.

    Dat ter zijde, ik begrijp dat het vervelend is dat u, uw order tot op heden nog niet volledig hebt ontvangen. Ik ga ervoor zorgen dat u deze week uw bestelling compleet heeft, hierover zal nog telefonisch contact met u worden opgenomen.

    Excuses voor de vertraging

    Met vriendelijke groet,
    Bijke

    Boxspring-deals.nl

Ook een klacht indienen over Boxspring-deals.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen