Opgelost door Boxspring-deals.nl: Mag Bed niet binnen 14 dagen retourneren ondanks het beleid van de voorwaarden boxspring-deals.nl

Jeanine

Op 7 april werd mijn Boxspring geleverd.
Het bed kost 369 euro excl montage van 20 euro. De bezorger heeft het bed gemonteerd. Het nieuwe bed is een gestoffeerde houten box en totaal niet stevig en voelt echt heel fragiel aan. Ik had een nieuwe deken erop gezet zodat ik me beter kon voelen. Niet gelukt.
Ik belde naar boxspring-deals.nl en zei dat ik mijn bed wilde retourneren. Ik moest foto's van het bed in de originele verpakking maken en een retour formulier invullen en opsturen.Dat heb ik gedaan. Ik werd door een mevrouw gemaild die mij vroeg waarom ik het bed wilde retouren en of het bed uit de originele verpakking is geweest. Ik antwoordde ja want het bed werd door bezorger gemonteerd. Ik heb wel alle verpakking netjes bewaard. De mevrouw meldde dat het bed niet geretourneerd kan om hygienische redenen. Ik mailde terug en zei als ik dus 31 euro meer had uitgegeven en 30 dagen proefslapen had was hygiene dan geen punt? De mevrouw zei later dat het bed niet terug kon omdat het onder de 400 euro is en dat bedden onder de 400 euro niet terug worden genomen en dat het duidelijk staat in de algemene voorwaarden.

Helaas is dat niet waar.
Op de website onder het kopje retouren staat dat als je een bed boven de 400 euro koopt dat je het bed binnen 30 dagen kunt retourneren. Dat was duidelijk. Ten tweede staat ''Als klant heeft u natuurlijk het recht om tot 14 dagen na ontvangst van de goederen het artikel zonder reden terug te sturen'' Dit is natuurlijk voor mij van toepassing. Ik heb keurig binnen de 14 dagen contact opgenomen.

Verder staat ''we verzoeken je het artikel stevig te verpakken in de originele verpakking.We nemen het bed alleen retour wanneer deze in originele verpakking is ingepakt.Bewaar deze dus goed!''. Als het pakket niet geopend mag waarom zou er dan gevraagd worden om de verpakking goed te bewaren?. Er staat nergens op de website dat dit speciaal geld voor bedden boven 400 euro.

In de algemene voorwaarden staat '' Tijdens de bedenktijd zal de Gebruiker zorgvuldig omgaan met het Product en de verpakking. Hij zal het Product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het Product wenst te behouden.''

Dit heb ik ook gedaan. ik maak gebruik van mijn 14 dagen herroepingsrecht.
De redenen die boxspring-deals.nl mij gaven staan nergens op de website.

Ik ben echt super ontevreden met dit bed. Ik zou het willen retourneren en wil aub mijn geld terug. Aub.

Jeanine
    Helaas nog niets gehoord van Boxspring-deals.nl. Ik hoop zsm antwoord te horen.
    Boxspring-deals.nl
    Beste meneer Weewee,

Bedankt voor uw bericht en uw gegevens. Wij zullen spoedig contact met u opnemen.

Bijke de Bresser

Jeanine
Het bed wordt op 14 mei opgehaald en mijn geld wordt binnen 20 dagen teruggestort. Hier ben ik heel blij mee. Ik werd meteen na mijn klacht gebeld door een aardige mevrouw en zij begreep mijn verhaal helemaal en wilde zsm een retour datum met mij afspreken. Ik ben heel blij dat boxspring-deals.nl mij heeft geholpen.

Ook een klacht indienen over Boxspring-deals.nl?