Klacht Boxspring-deals.nl: Nemen product na klacht niet retour

Klachtnummer
# 362236
Gebruiker
M. Faas
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Via beddenplein.nl (zelfde bedrijf) heb ik online een boxspring besteld. Nou ben ik niet tevreden over de kwaliteit. De onderbodem is hol, het matras is erg hard en er zit een gat in de onderbodem. Het bedrijf biedt aan de onderbodem te komen ruilen en dat ik een matras kan kopen met een korting. Echter wil ik het product retourneren, dat het bedrijf het bed komt ophalen en wil ik mijn geld terug. Dit accepteren zij niet, om het volgende; 'hygiene'. Echter zijn zij verplicht als online webwinkel, binnen 14 dagen een klacht, met wat voor reden dan ook, serieus te nemen en het product retour te nemen. Ik hoop dat zij dit als bedrijf spoedig zullen inzien.

De oplossing

Ik wil dat het bedrijf het product retour komt nemen en binnen de wettelijke gestelde aantal dagen het geld weer terug stort op mijn bankrekening.

1 reactie

  1. Auteur
    Boxspring-deals.nl
    Datum
    Beste mevrouw Faas,

    Vervelend te lezen dat u niet tevreden bent met het door u bestelde product. Vandaag zal er telefonisch contact met u opgenomen worden voor het vinden van de juiste oplossing.


    Met vriendelijke groet,
    Deals Company B.V.

Ook een klacht indienen over Boxspring-deals.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen