Opgelost door Boxspring-deals.nl: Nog steeds geen geld retour

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 378984
Gebruiker
Moontje1962
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Nog steeds geen geld retour voor de opgehaalde boxspring. Opgehaald op 15 juni, binnen 20 werkdagen zou het op de rekening staan. Nu 19 juli en nog steeds niets ontvangen. Al paar keer telefonisch contact, maar wordt steeds met een smoes afgewimpeld

De oplossing

Dat het geld Maandag op mn rekening staat.

1 reactie

  1. Auteur
    Boxspring-deals.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw Haarlaar,

    Hier de reactie die wij 21 juli aan u hebben gegeven via een andere website waar u ook een bericht op hebt geplaatst:
    Beste mevrouw Harlaar,

    Vervelend te horen dat u, uw retour bedrag tot op heden nog niet heeft mogen ontvangen.

    Maandag zal er telefonisch contact met u opgenomen worden om uw rekeningnummer te controleren, volgens onze gegevens is het bedrag namelijk overgemaakt naar het opgegeven bankrekeningnummer.

    Prettig weekend

    Met vriendelijke groet,
    Bijke de Bresser



    We hebben contact met u gehad en het is gelukkig allemaal in orde. Mocht u nog vragen hebben dan hoor ik het graag.

    Met vriendelijke groet,
    Bijke de Bresser

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Moontje1962
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Boxspring-deals.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen