Klacht Boxspring-deals.nl: Poep service

Randy88

Ik heb op 31 juli na veel twijfel toch een boxspring besteld bij boxspring-deals.nl. Ik kreeg direct na het bestellen een e-mail om een aflever datum uit te kiezen. Tot mijn grote verbazing zag ik dat het eerst volgende moment pas op 17 augustus. Ik kon begrijpen dat dit komt door mogelijke drukte, maar ik besloot toch contact op te nemen om te vragen of er geen eerder moment mogelijk was. Er werd mij toen verteld door Randy van de klantenservice dat het eerst volgende moment op 14 augustus was. Vervolgens liet Randy mij weten dat 14 augustus toch niet meer mogelijk was en dat ik het bij 18 augustus moest houden. Randy vertelde mij dat sommige orders uitvallen dus dat het best kan zijn dat er eerder plek vrij komt. Hij zou me hierover op de hoogte houden.
Op 1 augustus nam ik contact op met de klantenservice om te vragen of de boxspring misschien eerder geleverd kon worden.
Een medewerker van jullie gaf toen aan dat er een leveringsmogelijkheid was op 13 augustus. Ik heb daarmee ingestemd en daarna ontving ik een bevestiging van de afleverdatum. Deze zal ik meesturen in de bijlage.
Vandaag, 11 augustus heb ik ZELF contact opgenomen met de klantenservice omdat ik nog geen mail heb gehad met daarin de tijd van levering voor aanstaande maandag. De lieftallige Randy vertelde mij dat hij in het systeem zag staan dat het bed op 18 augustus wordt geleverd en niet aanstaande maandag. Randy kon mij ook niet vertellen wat er is mis gegaan. Ik heb vrij gevraagd van mijn werk aanstaande maandag zodat ik thuis kon zijn wanneer het bed geleverd werd en hulp geregeld die met mij het bed naar de 1e verdieping kan tillen.
Ik gaf dit aan en vertelde erbij dat ik dit echt niet zomaar vind kunnen en Randy kon alleen maar zeggen dat er geen eerdere mogelijkheid was. Zaterdag de 18e, wanneer het bed wordt geleverd, moet ik namelijk werken en dan heb ik geen hulp voor het omhoog tillen van het bed. Ik slaap ook al lange tijd op de grond in afwachting van het bed en dit helpt daar echt niet mee.
Toen gaf Randy aan dat ik er een gratis dekbed bij zou krijgen van 129 euro. Op de site zag ik dat dit gaat om een dekbed van 37,50 euro. Vervolgens gaf ik aan dat ik liever had dat het bed dan kosteloos naar de 1e verdieping werd gedragen omdat ik door de schuld van jullie dan geen hulp heb voor het omhoog tillen van het bed. Hierin kon Randy mij niet tegemoet komen.

Ik verwacht hiervoor een passende oplossing. Ik ben eigenlijk geneigd om de bestelling te annuleren, maar ik wil jullie graag nog de kans geven om hier iets aan te doen omdat Randy mij niet representatief lijkt voor de service die jullie leveren (althans dat hoop ik).
Ik vind dit echt niet kunnen en wat een shit service. Thanks Randy!

Boxspring-deals.nl
    Beste mevrouw Colak,

Vervelend te horen dat de communicatie tussen u en mijn collega niet goed is verlopen.

Bij deze bevestig ik aan u dat de chauffeur die de boxspring komt leveren deze gratis voor u naar boven brengt.

Bijke

Randy88

Ook een klacht indienen over Boxspring-deals.nl?