Klacht Boxspring-deals.nl: Troep

Bianca

27 Jan bed besteld, van begin af aan is alles fout gegaan, komen met waardeloze oplossing tot geen... nu al ander halve maand aan het wachten op een gepaste oplossing...
het laatste probleem van de 9 die er zijn geweest... de boxspring ia voor de 2de keer doorgezakt door jawel een vrouw van maar liefst 60 kilo šŸ˜±... nu zeggen ze voor de 2de keer een nieuw verstevigend onderstel te sturen terwijl het aan het meganisme ligt (want daar zijn we zelf achtergekomen, hebben ze niet onderzocht niks) maar nu al ander halve maand erop aan het wachten... kortom na bijna 3 maanden hun troep in huis te hebben ben ik er wel klaar mee!

Kosteloos moeten ze het bed ophalen en me geld per direct terugstorten! Geen 20 werkdagen wachten

Bianca
    Nou oplossing ze komen het retour halen Maarja na 3 maanden heb je de verpakkingen niet meer dus dat gaat weer het volgende gezeur worden natuurlijk... je moet het zelf verpakken en beneden klaarzetten en een afspraak met ze inplannen er weer voor... lieve mensen koop hier nooit iets, want je word bedonderd bij het leven en de service kennen ze Ć¼berhaupt niet
    Boxspring-deals.nl
    Beste mevrouw Schoonderbeek,

Zoals telefonisch meerdere malen aangegeven kunnen wij het oplossen. Hier hebben we het retour formulier voor nodig. We hebben dit formulier nodig voor onze financiƫle afdeling anders wordt geld terug overmaken erg lastig. Dit is het enige dat wij van u nodig hebben om de boxspring op te kunnen, komen halen.

We hopen op uw medewerking.

Ook een klacht indienen over Boxspring-deals.nl?