Klacht Boxspring-deals.nl: Wij hebben niet ontvangen wat we hebben besteld.

Klachtnummer
# 326250
Gebruiker
Josyanne
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Wij hebben op 31-7 een boxspring besteld, deze kwam incompleet binnen op 13-8. Op 17-8 kregen we een onjuiste nalevering. Het bedrijf is niet meer bereikbaar hierover, zowel telefonisch, per post, e-mail of facebook krijgen wij geen reactie meer.

De oplossing

Graag ontvangen wij nog wel de juiste producten en een passende tegemoetkoming voor het geleden ongemak.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Boxspring-deals.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    Josyanne
    Datum
    Graag ontvangen wij alsnog een reactie op onze klacht aan boxspringdeals.nl
  2. Auteur
    Josyanne
    Datum
    Wij krijgen dus nog steeds geen reactie. Waar kunnen we dan nu nog terecht?

Ook een klacht indienen over Boxspring-deals.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen