Klacht Boxxpot: Geld nog niet teruggestort

Rik

Begin juni de boxxpot retour gestuurd. Diverse keren per e-mail en telefoon contact met hen opgenomen. Ik heb de mondelinge bevestiging dat de retourzending goed gekeurd was en ik recht had op geld teruggave. We zijn nu bijna 3 maanden verder en heb nog niets ontvangen. Eerst namen ze de telefoon nog wel op en verzekerde ze me dat ze het geld over zouden maken. Daarbij iedere keer een andere smoes waarom dit nog niet gebeurd was. Momenteel nemen ze de telefoon simpelweg niet eens meer op.

Zo spoedig mogelijk mijn geld (Euro 129,95) terugstorten

Boxxpot
    Beste,

Het bedrag is geretourneerd en komt deze week als het goed is bij u aan.

Normaal zou u wel de verzendkosten moeten betalen maar ook deze hebben wij terug betaald, dit omdat het wat langer geduurd heeft.

Excuses voor het ongemak.

Mvg. team Boxxpot
    Rik
    Inderdaad een bedrag ontvangen,t.w. € 116,96. Echter dat is niet het correcte bedrag. Dat was nl. € 129,95. Uit coulance zouden ze ook de verzendkosten (€ 6,95) hebben terugbetaald,maar dat is niet het geval. Ik had de boxxpot besteld (€ 129,95). Kwam er daarna achter dat je 10% korting (€ 116,96) kon krijgen. Ik wilde mijn 1e bestelling annuleren,maar dat was niet mogelijk. Hierdoor had ik plotseling 2x de boxxspot besteld. Per telefoon/e-mail was Boxxspot niet te bereiken.
    Boxxpot
    Beste Rik,

Dat is ons even ontgaan.
    Zou u ons even willen bellen dan regelen wij dit verschil even met u?

Wij horen graag van u
    Rik
    De klacht had snel opgelost kunnen worden door het juiste totaalbedrag aan mij over te maken. Vind het sowieso betreurenswaardig dat ik via deze weg mijn geld moet proberen terug te krijgen en dit niet direct en snel door het bedrijf zelf afgehandeld kon worden.