Klacht Boxxpot: Kastje werk niet met mijn TV

Robertkruidenier

Heb op 19 juli 2016 een kastje van het merk Boxxpot gekocht.
Kreeg hem niet draaiend en hij kan niet overweg met mijn UHDTV van Samsung.
De tv stopte er gewoon mee en niets werkte meer met de afstandsbediening, heb zelfs contact opgenomen met Samsung NL en die wisten ook niet wat te doen, ben toen verder gaan zoeken en het kastje los gekoppeld van de tv en alles werkte weer.
Een dag later weer geprobeerd en het werkte voor even en de tv stopte er weer mee.
Contact met het bedrijf opgenomen en een adres gekregen waar ik het kastje naar toe moest zenden, heb dit netjes gedaan en ik krijg mijn geld niet retour terwijl ik hem binnen de 14 dagen retour gezonden heb. Nu krijg ik steeds een mail terug met de termen:
U heeft de Boxxpot niet terug gestuurd wegens de voorwaarde waar wel aangehouden dient te worden. De verzegeling was verbroken, wat een mogelijkheid is dat u de Boxxpot retour krijgt. Ben nergens aan geweest en telkens ontvang ik deze mail.

Wil gewoon mijn geld terug, heb hem met medeweten van een medewerker aldaar retour gezonden. Ze blijven er bij dat ik de verzegeling heb verbroken.
Ben nergens aan geweest en waarom zou ik aan een kastje gaan zitten morrelen en dan zeggen dat het niet werkt.
Nogmaals ik ben een man van 59 jaar die echt niet aan kastjes gaat zitten morrelen.
Wil gewoon mijn geld terug en ook de kosten van het opsturen.
Totaal € 117.41 dit is € 110.46 voor het kastje en € 6.95 voor het opsturen.

Ook een klacht indienen over Boxxpot?