Opgelost door Boxxpot: opgelicht?

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 250602
Gebruiker
abenmar
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Heb mijn kastje weken geleden teruggestuurd maar niks terug gekregen heb heel veel mails gestuurd en gebeld waar word niet gereageerd.voel me echt opgelicht.heb hier toch voor mij een hoop geld voor betaald en als je zo word benadeeld door die oplichters is dit niet fijn!!hoop dat ze alsnog mijn eigendom terugsturen of mijn geld teruggeven.en hoop dat er actie op dit bedrijf word ondernomen!!

De oplossing

Kastje terugsturen gemaakt en al of geld terug!!

1 reactie

  1. Auteur
    abenmar
    Datum
    Heb reactie van boxxpot gehad staat klaar voor verzending.we wachten af!!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
abenmar
Datum
Uiteindelijke oplossing
Kastje vandaag binnen gekomen doet het perfect!!!bedankt boxxpot
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Boxxpot?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen