Klacht Boxxpot: Retourzending product

Klachtnummer
# 197426
Gebruiker
BK
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 7 september heb ik het pakketje ontvangen, met 14 dagen bedenktijd. Tijdens het testen kwam ik erachter dat het beeld en geluid zeer slecht zijn, dus heb ik deze na 1 dag teruggestuurd.

Nu twee maanden verder lopen jullie nog steeds achter mij aan dat ik het bedrag moet betalen. Voor wat precies? Ik heb het product niet meer in bezit. Na weken heen en weer kom ik er via Afterpay achter dat het product open is gemaakt en daarom het bedrag betaald moet worden? Hoe moet je een product testen zonder het te openen? Dus als ik het product open en test en het niet goed werkt, moet ik het toch betalen?

Ik heb 3 keer hierover gemaild, schriftelijk en via de telefoon dit duidelijk proberen te maken. Over de telefoon zijn jullie al helemaal niet te bereiken, maar jullie kunnen me wel elke week een herinnering sturen? Ik heb in heel mijn leven nog nooit zo'n slechte ervaring gehad met een bedrijf. Zo klantonvriendelijk! Ik betaal geen cent. punt

De oplossing

Ik betaal niks en wens met rust gelaten te worden.

0 reacties