Klacht Boxxpot: Zeer slechte service bij reparatie verzoek

Gerbende vlaming

De Boxxpot besteld en na 1 dag binnen gekregen. Na 2 dagen problemen en melding dat de charger aangesloten moest worden (vreemd want hij zit op 230V aangesloten) Apparaat viel steeds uit. Mail gestuurd, online verzoek ingediend maar geen reactie.
Na een paar dagen een mail ontvangen dat ik hem ter reparatie retour kon sturen. Gedaan maar na een week nog steeds niets gehoord. Mail gestuurd tot 2x toe. Eindelijk reactie. Ze waren nog niet aan de retouren toegekomen. Terwijl op hun site staat: Bij problemen binnen 2 jaar krijg je gelijk een nieuw apparaat.
Heen en weer gemaild maar je wordt gewoon met een kluitje in het riet gestuurd. Echt schandalig!!! Het blijken 2 jonge studenten te zijn die het niet aankunnen.... maar jij bent wel je centen kwijt.
Ondanks 'dreigende' mail dat ik mijn geld terug wil of per omgaande een nieuw apparaat wil wordt gewoon niet op gereageerd. Dus..... GEEN Boxxpot kopen want je wordt genaaid!

Heel snel een nieuw apparaat en graag mijn geld terug. Van meerdere mensen heb ik inmiddels gehoord dat ze met ditzelfde probleem kampen.

Boxxpot
    Beste heer de Vlaming,

Als wij het goed begrijpen heeft u dus nog geen vervangende Boxxpot ontvangen van ons?

Is dit niet het geval dan wordt dat natuurlijk opgelost, aangezien ik heb gekeken in het systeem en er staat dat er wel een vervangende is opgestuurd. Het kan dan gebeurd zijn dat er iets mis is gegaan bij de verzending.

Mvg. team Boxxpot
    Gerbende vlaming
    Beste Boxxpot,
    Excuus dat mijn reactie even op zich heeft laten wachten, dit ten gevolge van mijn vakantie. Inmiddels heb ik inderdaad een nieuwe box ontvangen die wel werk. Het is alleen erg jammer dat je een dag na bestelling van een nieuwe Box deze direct ontvangt maar ruim twee weken moet wachten als je een nieuwe box terug stuurt omdat deze defect is. En hierin ben ik niet de enige want verschillende bekende van mij hebben dit probleem ook gehad.
    Hoe dan ook, de klacht is voor mij klaar
    Boxxpot
    Beste,

Dat is mooi om te horen.

Wij zijn druk bezig om alles perfect te krijgen, ook dit lukt niet bij elke zending. Onze excuses.

Hierbij zullen wij hem sluiten.

Ook een klacht indienen over Boxxpot?