Klacht BP Nederland: bord met prijs aan de pomp geeft meer korting aan dan berekend wordt

Klachtnummer
# 101352
Gebruiker
MK
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Vonaochtend tankte ik in Rotterdam aan de Molenvliet bij BPExpress omdat daar een groot bord stond "16 cent korting - prijs 1,519 liter
Na het tanken zag ik op de bon staan dat er 1,529 per lier afgerekend was.
Er was geen mogelijkheid contact met iemand op te nemen (zelftank) en bij thuiskomst heb ik contact opgenomen.
De reactie van het bedrijf ontving ik net per mail:
Het spijt ons te vernemen dat de prijs op het bord anders was dan de prijs aan de pomp.
Helaas gebeurt het wel eens dat er een storing is in de communicatie tussen de pomp en het bord. De prijs op de pomp is leidend en voed ook de prijs op het bord. De prijzen aan de pomp worden vanuit het hoofdkantoor verstuurd naar de pomp. In dit geval is deze communicatie niet of niet juist verlopen en was de prijs op het bord incorrect.
Wij hebben een aannemer op het probleem afgestuurd om dit te probleem te verhelpen.
Hierbij bieden wij onze excuses aan voor het ongemak.

Gewenste oplossing

de benzine toch afrekenen voor de prijs op het bord

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat BP Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over BP Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen