Klacht BP Nederland: Compleet tegoed Freebees BP zonder waarschuwing vooraf vervallen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 170520
Gebruiker
WFHSchrandt
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Na het tanken met mijn Freebees kaart ontdekte ik dat mijn saldo van maar liefs 12799 punten (€ 128,00) geheel was verdwenen. Ik begrijp inmiddels dat het is vervallen omdat ik door omstandigheden een jaar niet heb getankt bij BP. Gezien het zeer hoge saldo verzoek ik Freebees toch coulant te zijn en mij mijn jarenlang opgebouwde punten terug te geven.
Dat Freebees mijn mail adres niet had, komt omdat zij zelf na activatie van de code op 1-4-2016 nooit een wachtwoord meer stuurden. Aangezien Freebees na herhaaldelijke mails en telefoontjes tot nu toe weigert mijn eigen gespaarde 12799 punten terug te plaatsen op mijn kaart, hoop ik dat ze nu wel enige coulance gaan toepassen.

Gewenste oplossing

Tegoed van mijn 12799 punten retour
Geboden oplossing
Nooit iets van gehoord !
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat BP Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over BP Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen