Klacht BP Nederland: geen bewijs van afbetaalde schuld bewijs

Klachtnummer
# 343376
Gebruiker
H Kiers
Datum
0 reacties

Details

De klacht

BP de Horn Haskerhorn
ge afgelopen week steeds problemen met tankpas ,dus nieuwe aangevraagd ,deze week blijkt de nieuwe niet te werken ,dus bankpas gebruikt ,op 9-1-19 wordt ook bankpas geblokkeerd ,dus contract getekend schuldbekentenis ,,nu blijkt dat de tankpas en bankpas gewoon te werken en getest ,vandaag schuld bekentenis betaald ,,met de vraag om een kopie met de daar bij behoorde tekst betaald krijg ik niet ,,na div vragen om een bewijs krijg ik niet ,,,dus het apparatuur van BP is niet oke ik ben onnodig veel tijd en gedoe kwijt en krijg ook niet eens een bewijs

De oplossing

los het apparatuur probleem op en geef mij gewoon waar ik recht op heb

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat BP Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over BP Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen