Klacht BP Nederland: geen freebees

Klachtnummer
# 174613
Gebruiker
Ina
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Afgelopen maandagmiddag benzine wezen tanken bij BP "de Watertoren" in Dirksland.
Ik was aan het afrekenen en mijn freebeespasje aan het opzoeken. Ik had eerst afgerekend daarna mijn pasje gevonden en de "mevrouw" achter de balie zie afgemeten: "Nu ben je te laat je hebt al afgerekend dus geen freebees dat gaat niet je bent niet de eerste vandaag ik vergeet het steeds te vragen en u hebt ook niks gezegd" Ik was stomverbaasd om eerlijk te zijn wij tanken daar al jaren en dit is nog NOOIT gebeurd. Haar excuus was dat ze nog maar pas bij het tankstation werkte en er dus ook niks aan kon doen., en dat het al meermalen was voorgekomen. Ik vind dat niet echt klantvriendelijk om eerlijk te zijn.

groet [naam verwijderd door moderator]

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat BP Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over BP Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen