Klacht BP Nederland: Prijskaartjes van frisdrank niet correct

H20-Fan

Op 07-09-2014 om 14:10 kocht ik een flesje Lipton Green Tea op dit benzinestation. Het prijskaartje gaf aan dat dit flesje 2,20 Euro kost. Bij de kassa heb ik echter 2,30 afgerekend. Ik vond het al gek maar heb alsnog met mijn pinpas die 2,30 betaald.
Ik ben daarna gaan kijken of ik het kaartje wel goed gelezen had. Er stond inderdaad 2,20 euro op. Ik heb de pompbediende hier op aangesproken en zij gaf aan dat de prijs al heel lang 2,30 was en dat de kassa altijd de juiste prijs aangeeft. Ze is toen linea recta alle kaartjes bij de frisdrank weg gaan halen. Ik heb gezegd dat ik dit pure misleiding vond, ook al gaat het maar om 10 eurocent. Ze heeft mij hierna volkomen genegeerd. Ik had een afspraak waar ik op tijd moest zijn, anders had ik nog wel de moeite genomen om een supervisor/manager etc. te spreken hier over. Het feit dat men een fout maakt met de kaartjes kan ik begrijpen (ondanks dat deze prijzen dus al lang foutief waren) maar ik ben zeer onbeschoft behandeld.

Het gaat me niet eens om restitutie van het aankoopbedrag maar ik vind excuses van de pompbediende wel het minste dat gedaan kan worden. Ook lijkt het me zaak dat beter gecontroleerd wordt of prijzen wel kloppen.

Zoek hen op Twitter of Facebook om je klacht met hen te delen.