Klacht BP Nederland: Schade door wasstraat BP Harderwijk

Daan

Ik heb mijn vrijwel nieuwe auto door de wasstraat van BP gereden. Mijn auto is door de wasstraat beschadigd. BP weigert nu die schade te vergoeden. Mijn schade bedraagt € 135,00 (eigen risico)

Tijdens het wassen hoorde ik een krassend geluid van de borstels. Nadat ik uit de wasstraat kwam, ben ik direct gaan kijken. De hele motorkap zat vol met kleine krassen. Ik ben direct naar de medewerker van BP gegaan. De medewerker zei: 'ooh die krassen zaten er inderdaad niet op nee'. De medewerker adviseerde mij om een e-mailbericht te sturen aan BP.

Ik heb meteen een e-mail naar BP gestuuurd, met foto's van de schade. Van Mark van der Neut kreeg ik een teleurstellende reactie. "deze krassen kunnen niet door de borstels komen, anders hadden alle auto's dit gehad. Maar dit lijken me ook krassen van de stofzuiger slang, het zou kunnen dat je met stofzuigen de slang over de motorkap hebt getrokken, dit zien we namelijk wel vaker."

Ik ben niet met de stofzuigerslang over de motorkap gegaan. Er staan ook zo'n 5 borden dat je dit niet moet doen. Ik weet zeker dat de schade door de wasstraat is gekomen. De schade was niet aanwezig voor het wassen, de borstels maakten een krassend geluid en na de wasstraat was de schade aanwezig. Ik ben dan ook erg teleurgesteld dat BP niet bereid is de schade te vergoeden.

Vergoeding van het eigen risico (€ 135,00)

Wij vinden dat BP Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over BP Nederland?