Klacht BP Nederland: Service is een kostenpost als je geen klant meer wenst te zijn

Broks

Ook helaas een van de vele bedrijven die service als kostenpost beschouwen.
Toen wij klant werden, moest er borg gestort worden ( en daar kan ik nog wel inkomen ) Echter nu tig jaar later wensen wij geen klant meer te zijn..........en ja nu die borg terug zien te krijgen...............

Inmiddels al ruim 4 maanden verder, mailen, mailen...............en nog steeds blijft BP zijn excuses boek uitbreiden. te denken aan : Collega afwezig, Covid, juiste collega afwezig, etc. etc.

Gewoon simpel de normale fatsoensnormen hanteren, borg terugstorten............zoals het behoort.
Ik wil geen excuses, ( alle mooie loze beloftes/woorden ) Ik wil mijn borg terug.
Gewoon je eigen regels opvolgen, borg is wat het is. Tijdelijk. Dus ja ik vind het schandalig dat BP hier maanden over doet.

Wij vinden dat BP Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over BP Nederland?