Klacht BP Nederland: Service is een kostenpost als je geen klant meer wenst te zijn

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 554817
Gebruiker
Broks
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ook helaas een van de vele bedrijven die service als kostenpost beschouwen.
Toen wij klant werden, moest er borg gestort worden ( en daar kan ik nog wel inkomen ) Echter nu tig jaar later wensen wij geen klant meer te zijn..........en ja nu die borg terug zien te krijgen...............

Inmiddels al ruim 4 maanden verder, mailen, mailen...............en nog steeds blijft BP zijn excuses boek uitbreiden. te denken aan : Collega afwezig, Covid, juiste collega afwezig, etc. etc.

Gewenste oplossing

Gewoon simpel de normale fatsoensnormen hanteren, borg terugstorten............zoals het behoort.
Ik wil geen excuses, ( alle mooie loze beloftes/woorden ) Ik wil mijn borg terug.
Geboden oplossing
Gewoon je eigen regels opvolgen, borg is wat het is. Tijdelijk. Dus ja ik vind het schandalig dat BP hier maanden over doet.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat BP Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over BP Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen