Klacht BP Nederland: Slechte organisatie en bereikbaarheid BP cards (tankpas)

j.jonkers@yahoo.co.uk

Ik ben een tijdje in het bezit geweest van een tankpas van BP. Voordat de aanvraag werd verwerkt gingen er weken voorbij. BP reageerde niet op e-mails e.d. Uiteindelijk na ongeveer twee maanden de tankpas gekregen.
De laatste keer dat er gebruik (misbruik) was gemaakt van de kaart was de factuur zo hoog opgelopen dat er een regeling werd getroffen met BP. Echter stond er in de e-mail van BP dat de tweede termijn 1 week later dan de eerste termijn betaald moest worden. Dat leek mij geen regeling. Tussen de eerste en de tweede termijn moet toch zeker een maand tussenzitten.
Wij beantwoorden de e-mail waarin de regeling was aangegeven. Geen antwoord. Na een paar dagen weer e-mail verzonden. Geen antwoord. Na vele e-mails en pogingen tot contact met BP nog steeds geen antwoord.Toen ontvingen we een brief van Flanderijn incasso. Er waren extra kosten in rekening gebracht, want we hadden ons niet aan de afspraken gehouden.
Flanderijn werd op de hoogte gesteld van de situatie. Al het mailverkeer (althans pogingen tot) doorgestuurd. Vandaag kreeg ik te horen dat BP aangeeft dat er verkeerde e-mail adressen zijn gebruikt. ????? (we hebben alle mailadressen gebruikt die we online konden vinden en medewerkers van BP rechtstreeks geantwoord.) en dat de regeling niet is nagekomen.

Ik heb nog nooit te maken gehad met zo'n slechte organisatie. BP is een enorm bedrijf, maar wat een puinhoop als het om de tankpassen gaat.
Je kunt ze op geen enkele manier bereiken en ze nemen gewoon geen contact op.

Ik weiger om de extra kosten te betalen.
Een advies van ons: NEEM NOOIT EEN TANKPAS VAN BP

Kwijtschelding extra kosten

Zoek hen op Twitter of Facebook om je klacht met hen te delen.