Klacht BP Nederland: Veel te lang wachten op BP pas

Klachtnummer
# 397360
Gebruiker
alib
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb 3 weken geleden een BP pas aangevraagd, vorige week gemaild dat ik nog niets had ontvangen maar geen reactie mogen ontvangen. Zojuist maar gebeld en te horen gekregen dat het gestagneerd was maar hij is nu weer getrigerd (???) Hoop nu binnen 10 dagen een mail te krijgen en dan moet ik nog 1 week wachten op de pas.

Gewenste oplossing

Zorgen dat ik deze week een pas ontvang.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat BP Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over BP Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen