Klacht BP Nederland: Verdwenen punten freebees zonder waarschuwing

Klachtnummer
# 258085
Gebruiker
RickEva
Datum
0 reacties

Details

Klacht

We zijn altijd een trouwe klant geweest van BP, door omstandigheden hebben we afgelopen jaar niet kunnen tanken bij BP. Uiteindelijk wilden we onze 3318 freebees inwisselen t.w.v. €33,18 waarna bleek dat alle punten vanaf 30 januari dit jaar waren vervallen. Dit zonder bericht van BP! Gezien dit feit zouden we het op prijs stellen dat dit hersteld wordt en BP ons hierin tegemoet kan komen.

Gewenste oplossing

Verdwenen freebees terug krijgen en verbetering in communicatie waardoor we de punten kunnen inzetten waar we recht op hebben.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat BP Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over BP Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen