Wij vinden dat BP Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht BP Nederland: Weggooien van freebees leiden niet tot Customer Loyalty
Details
Klacht
Langzaam maar zeker wordt debarcode op de BP spaarpuntenkaart (de freebees) door intensief gebruik
onzichtbaar en onbruikbaar. De meeste BP tankstations geven me een bonnetje mee
zodat ik later de freebeespunten met een nieuwe kaart kan laten bijschrijven.
Dan krijg ik geheel onverwacht een mailtje van BP dat ik mijn spaarpunten zal
verliezen wegens "inactiviteit"; van mijn spaarkaart. Dat is
op zich juist, de kaart is immers onbruikbaar. Snel haal ik een nieuwe kaart,
maar ben toch 11 dagen te laat. Het saldo is al nul. Bij navraag wil BP de
verloren punten (ongeveer 3700 puten) niet terugstorten. Immers ik was gewaarschuwd en
was akkoord gegaan met de voorwaarden. Coulance? Customer Loyalty? Begrip. Nee:
de voorwaarden.
Gewenste oplossing
Teruggave van ongeveerd 3700 freebees op mijn oude kaart (70567896812368) of nieuwe (70567806129974)Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.