Klacht BP Nederland: Weggooien van freebees leiden niet tot Customer Loyalty

Klachtnummer
# 250672
Gebruiker
G. Buijs
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Langzaam maar zeker wordt de
barcode op de BP spaarpuntenkaart (de freebees) door intensief gebruik
onzichtbaar en onbruikbaar. De meeste BP tankstations geven me een bonnetje mee
zodat ik later de freebeespunten met een nieuwe kaart kan laten bijschrijven.
Dan krijg ik geheel onverwacht een mailtje van BP dat ik mijn spaarpunten zal
verliezen wegens "inactiviteit"; van mijn spaarkaart. Dat is
op zich juist, de kaart is immers onbruikbaar. Snel haal ik een nieuwe kaart,
maar ben toch 11 dagen te laat. Het saldo is al nul. Bij navraag wil BP de
verloren punten (ongeveer 3700 puten) niet terugstorten. Immers ik was gewaarschuwd en
was akkoord gegaan met de voorwaarden. Coulance? Customer Loyalty? Begrip. Nee:
de voorwaarden.

Gewenste oplossing

Teruggave van ongeveerd 3700 freebees op mijn oude kaart (70567896812368) of nieuwe (70567806129974)

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat BP Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over BP Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen