Klacht BP Nederland: Zeer on professionele werknemer

Paul78

Goede morge , ik kom al jaren elke dag in de ochtend koffie halen bij de bp op de prinsesbeatrixlaan in rijswijk ,
Ging vandaag om 23 50 een pakje sigaretten halen , maar nu stond er een man die zeer om vriendelijk was .
Ik wou eigenlijk een frikandel kopen en sigaretten maar deze man zij letterlijk .
Dat ik de frikandel moest kopen anders kreeg ik geen sigaretten , ik voelden met de bovenkant van mijn hand of deze nog warm was , deze man op de prinses beatrixlaan waar ik al jaren koffie kom halen dwong mijn om de frikandel te kopen en kreeg geen sigaretten mee .
Als je zo met vaste klanten om gaat hoor je daar niet te werken .
Hoop voor een oplossing wAnt het is wel me vaste route maar helaas zal ik nu moeten uit wijken door deze mede werker aan de prinses Beatrix laan te rijswijk die , ver volgens ze middelvinger op stak .Dit vind ik rond uit schandalig tegen iemand die elke dag koffie en komt tanken bij jullie.
Dus tot mijn spijt zal ik ergens anders gaan tanken ,
Als u dat uit rekent op jaar basis wat ik tank plus koffie , vind ik het zeer schofterig dat ik zo behandeld word door dhr die nu nacht dienst heeft aan de prinsesbeatrixlaan te rijswijk , en ook nog zijn middelvinger uitstak naar een klant zeer zeer teleur stellend ,
En zal dan ook elders gaan tanken en koffie gaan halen fort deze werknemer .
Mvg
Paul Jansen .

Deze man ontslaan , als je zo met vaste klanten om gaat , hoor je daar niet thuis en is zeker geen reclame voor uw bedrijf als BP

Wij vinden dat BP Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over BP Nederland?