Klacht BPFBouw: Luister naar klanten en denk mee in oplossingen en wijs niet naar elkaar als insranties

MC123098

Al sinds eind januari ben ik aan het bellen tussen bpf bouw en cannock chase. Inmiddels zal ik daar wel bekend staan als een lastige klant maar ik kom op voor mijn ouders. Door ouderdom en vergeetachtigheid hebben mijn ouders een chaos gemaakt van hun financiën. Sinds begin januari heb ik de financiën overgenomen en allerlei rekeningen betaald. Zo ook met de gemeente Wierden waar mijn ouders wonen, er lag beslag op het pensioen van mijn ouders door cannock chase. Inmiddels hebben we de gemeente betaald, hebben zij dit gemeld bij cannock chase en deze heeft het weer gemeld aan bpf bouw. Nu blijkt dat een dossier met een kenmerk nummer niet goed afgemeld is waardoor ik al drie weken tussen beide partijen sta die elkaar de schuld geven en niet bereid zijn mee te werken aan een oplossing. Wanhopig wordt je als werkende dochter, van dementerende ouders. Van dit soort logge belachelijke bureaucratische bedrijven. Die niet bereid zijn het met elkaar op te lossen maar het telkens bij mij terug leggen waardoor mijn vader nu deze maand geen pensioen ontvangt. Ik mag van harte hopen dat dit zo snel mogelijk opgelost wordt. Het enige wat nodig is, is dat bij bpf duidelijk wordt dat het beslag is ingetrokken. Hiervoor nu al 6 uur aan de telefoon gehangen en al meerdere mails gestuurd. Nu ga ik rechtsbijstand inschakelen maar ook dit kost weer veel tijd van een hardwerkende mantelzorger.

Erg jammer dat we in dit land zoveel regels hebben dat we niet eens meer in staat zijn om op een normale manier problemen op te lossen

1 melding van cannock chase naar bpf bouw dat ook het dossier met 1 kenmerk afgesloten is. Of 1 telefoontje van bpf bouw naar cannock chase om het op te lossen zodat mijn ouders deze maand pensioen krijgen en gewoon hun rekeningen kunnen betalen .

Wij vinden dat BPFBouw hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!