Klacht BPG van der Meulen: Afrekening 2019 met juiste prijzen per direct verzenden en het geld op mijn rekening terugstorten.

NMMSMWSP#35

Na al eerder een klacht te hebben ingediend dat de afrekening van 2019 maar niet verzonden werd, heb ik die uiteindelijk op 31 maart 2020 ontvangen. En wat blijkt, er klopt geen zak van. De zaak besodemieteren daarin is Eneco koploper. Nu ze de afrekening opmaken gebruiken ze tarieven die niet afgesproken zijn en vele malen hoger liggen dan de tarieven per kWh die ze elke maand in 2019 hanteerden. Het daltarief van 0,0550300 wordt nu op de afrekening 0,0777600 per kWh en het piektarief van 0,0693300 wordt op de afrekening 0,0940900. Als we het over oplichtingspraktijken hebben dan scoort Eneco 100%. Schandalig en reageren nul komma nul.

Direct de verantwoordelijkheid nemen en stoppen met dit soort praktijken. Niet constant verschuilen dat ze "het" zo druk hebben.

Wij vinden dat BPG van der Meulen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over BPG van der Meulen?